Uw kind sport bij onze vereniging, FC Torpedo Hasselt. En daarom is het voor ons belangrijk hoe u over ons denkt. Kunnen wij zaken beter doen? Ziet u iets wat niet zo loopt als het zou horen? Schroom niet om ons dat vertellen. Door het uiten van deze gedachten kunt u bijdragen aan het verbeteren van de kwaliteit van onze sportvereniging. Laat het ons daarom altijd weten als u een vraag, tip, klacht of probleem hebt. De vereniging is daar alleen maar mee geholpen.

Bij wie kunt u terecht?

U kunt met vragen en problemen het beste naar het bestuurslid gaan, die er het dichtste bij
staat, of wie het probleem betreft. Daarnaast hebben we een speciale ‘ombudsdienst’.

Hierin zit:

Campenaerts Steve   0495/916 954


Bij hen kunt u met alle klachten en problemen terecht. Blijf dus niet met problemen of vragen
zitten. Samen zoeken we een oplossing!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Klachtenbehandelingsformulier

In te vullen door het kaderlid die de klacht in ontvangst heeft genomen en zo spoedig mogelijk in te leveren, maar uiterlijk binnen een week nadat de klacht is ingediend.

Gegevens persoon met klacht:

Naam: dhr/mw.

Straat en huisnummer:

Postcode en Woonplaats:

Telefoon:

E-mailadres:

Relatie met de vereniging:

Lid van de groep:

of ouder van: uit groep:

Gegevens van het kaderlid die de klacht in ontvangst heeft genomen:

De klacht is mondeling / schriftelijk ontvangen op datum:

Hoe werd de klacht ingediend?

Wat is de klacht en de reden waarom de klacht wordt ingediend?

Welke stappen zijn reeds ondernomen om tot een oplossing te komen?

Welke stappen kunnen ondernomen worden en door wie om de klacht verder af te wikkelen?